ԱԴՄԻՆԻՍՏՐԱՏԻՎ ՕԳՆԱԿԱՆԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀՐԱՎԵՐ

ԿԱՌՈՒՅՑ

Գյումրու «Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոն» ՀԿ

ԴԻՄԵԼՈՒ ՎԵՐՋՆԱԺԱՄԿԵՏ

Ապրիլ 30, 2019թ.

ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՍԿԻԶԲ

Մայիսի 15, 2019թ.

ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԾԱՎԱԼ

5-օրյա, 40 ժամ շաբաթական

ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ

Երկարաժամկետ (1 ամիս փորձաշրջանով)
ԱՆՄԻՋԱԿԱՆ ՂԵԿԱՎԱՐ

Գրասենյակի պատասխանատու

ՀԱՍՏԻՔԻ ՆԿԱՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

Գրասենյակի առօրյա և ծրագրային ադմինիստրատիվ աշխատանքների իրականացում:

 

ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

  • Հետևել գրասենյակի էլ-փոստին և նամակները ուղղորդել համապատասխան աշխատակիցներին,
  • Պատասխանել հեռախոսազանգերին և տրամադրել առաջնային տեղեկատվություն,
  • Ընդունել, գրանցել և ուղղորդել գրասենյակի այցելուներին,
  • Լրացնել և թարմացնել կազմակերպության տվյալների բազաները,
  • Հավաքել, խմբագրել և թարգմանել էլեկտրոնային փաստաթղթերը,
  • Գրանցել աշխատակազմի՝ գրասենյակ մուտքի և ելքի ժամերը,
  • Մասնակցել աշխատակազմի ժողովներին,
  • Կազմակերպել աշխատակազմի և/կամ ծրագրերի մասնակիցների սուրճի և ճաշի ընդմիջումները,
  • Ներկայացնել կատարած գործողությունների ամսական հաշվետվություն,
  • Կատարել անդմինիստրատիվ օգնականի համար՝ իրականացվող ծրագրերով սահմանված այլ գործառույթներ,
  • Ըստ անհրաժեշտության ստանձնել Կազմակերպության կանոնադրության սահմաններում այլ պարտականություններ:

 

ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄ ԵՎ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ

  • Միջնակարգ մասնագիտական կամ թերի բարձրագույն կրթություն,
  • Առնվազն 1 տարվա աշխատանքի/ կամավորության փորձ (ՀԿ ոլորտում առկա փորձը կդիտվի առավելություն),
  • Հաղորդակցման հմտություններ (միջանձնային և գործնական բանավոր, գրավոր հաղորդակցություն),
  • Կազմակերպվածություն (առաջնահերթություններ սահմանելու կարողություն, գործողություններ պլանավորելու և իր աշխատանքին առնչվող իրավիճակներ կանխատեսելու ունակություն),
  • Լեզվական հմտություններ (հայերենի գերազանց և անգլերենի բավարար իմացություն, ռուսերենի իմացությունը կդիտվի առավելություն),
  • Տեխնիկական հմտություններ (համակարգչից և համացանցից օգտվելու գերազանց հմտություններ, թվային տեխնոլոգիաներից և ժամանակակից սարքավորումներից օգտվելու կարողություն),
  • Կարգապահություն (ժամանակի կառավարման, սահմանված ժամկետներում առաջադրանքներ կատարելու կարողություն),
  • Ճշտապահության և պատասխանատվության բարձր հատկանիշներ,
  • Ստեղծագործ թիմում աշխատելու հմտություններ,
  • Միջմշակութային միջավայրում աշխատելու կարողություն,
  • Անընդհատ սովորելու ձգտում,
  • Նախաձեռնողականություն,
  • Ոչ ստանդարտ իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու կարողություն,
  • Բանակցելու և կոնֆլիկտների հանգուցալուծման հմտություններ։

 

ԸՆՁԵՌՎՈՂ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

  • Մասնագիտական և աշխատանքային առաջխաղացում,
  • Հայաստանում և արտերկրում վերապատրաստումներ,
  • Պարգևավճարներ։

 

ԴԻՄԵԼՈՒ ԸՆԹԱՑԱԿԱՐԳ

Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են մինչև 2019թ. ապրիլի 30-ը ժամը 18:00-ն ուղարկել ինքնակենսագրական և մոտիվացիոն նամակ hr@yic.am էլ-հասցեով՝ նամակի վերնագրում նշելով «Ադմինիստրատիվ օգնական»:

Ինքնակենսագրականը և մոտիվացիոն նամակը կարող եք նաև բերել Գյումրու «Երիտասարդական նախաձեռնություների կենտրոն» ՀԿ-ի գրասենյակ` ք. Գյումրի, Շահումյան 69 («Արևամանուկ» շենք, 1-ին հարկ) հասցեով երեքշաբթիից շաբաթ ժամը 10:00-ից 18:00-ն։

 

Պահանջները բավարարող թեկնածուները կհրավիրվեն հարցազրույցի: